Inlogproblemen via mailprogramma (Na migratie van 26/09/04)
Ik kan via Outlook, Outlook Express, Eudora, ... mijn mail niet meer ophalen
Mijn paswoord wordt geweigerd (Na migratie van 26/09/04)
Mijn paswoord wordt geweigerd en ik weet zeker dat het correct is
NeoMail Errors
Your request didn't contain the proper session ID cookie -- access denied!
Invalid Login
Sorry, the password you entered was incorrect! Please go back and try again.
Andere problemen
Wordt u geconfronteerd met een onbekende foutmelding?
Inlogproblemen via mailprogramma
Ik kan via Outlook (Express), Eudora, ... mijn mail niet meer ophalen
Uitzicht: In uw emailprogramma (bv. Outlook Express) krijgt u steeds de vraag uw login en paswoord te controleren/opnieuw in te voeren.
Oorzaak: Door de migratie van de server werden alle logins gewijzigd en in sommige gevallen het paswoord (zie volgende vraag).
Oplossing: De oude login van het type uwnaam%schellebelle.be werd vervangen door uwnaam@schellebelle.be (idem voor serskamp.be en groowichelen.be)
U dient dit aan te passen in uw mailprogramma: raadpleeg de handleiding
Mijn paswoord wordt geweigerd
Mijn paswoord wordt geweigerd en ik weet zeker dat het correct is
Uitzicht1: Bij het inloggen via de website krijg ik als foutmelding:
Aanmelding mislukt. Waarschijnlijk heeft u uw gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd ingevoerd.
Uitzicht2: In uw emailprogramma (bv. Outlook Express) krijgt u steeds de vraag uw login en paswoord te controleren/opnieuw in te voeren.
Oorzaak: Bij de migratie van de server hebben we alle paswoorden gewijzigd die sterk op de emailadressen leken.
Oplossing1: Het nieuw toegekende paswoord werd u doorgemaild voor migratie.
Oplossing2: Via uw geheime vraag kan u uw nieuwe paswoord opvragen.
Om uw paswoord op te vragen: Klik hier.
Tip: In de nieuwe webbased applicatie kan u voortaan zelf uw paswoord wijzigen.
NeoMail Errors
Your request didn't contain the proper session ID cookie -- access denied!
Uitzicht: Eens ingelogd kan u geen enkele handeling meer verrichten, tenzij uitloggen, zonder deze foutmelding te krijgen.
Oorzaak: Beveiligingsniveau van Internet Explorer (IE) staat te hoog.
Oplossing1: In IE gaat u via de menu naar Extra - Internet Opties - Privacy, u stelt dit in op normaal of lager.
Oplossing2: In IE gaat u via de menu naar Extra - Internet Opties - Privacy, klik op "bewerken" en voeg www.schellebelle.be - www.serskamp.be - www.grootwichelen.be toe (afhankelijk van uw email-adres) als altijd toestaan.
Terug naar begin
Invalid Login
Sorry, the password you entered was incorrect!
Please go back and try again.
Uitzicht: Inloggen is niet mogelijk
Oorzaak: Koppeling tussen uw adres en paswoord staat niet op onze server
Oplossing1: De juiste gegevens invoeren
Oplossing2: U probeert in te loggen op een alias, dit is nooit mogelijk. U kan uw mail enkel lezen via het adres waarnaar de alias doorwijst.
Terug naar begin
Andere problemen
Wordt u geconfronteerd met een onbekende foutmelding?
Deze rubriek is nog in volle ontwikkeling.
Breng ons op de hoogte van uw problemen en wij doen al het mogelijk om ze op te lossen.
Aarzel niet ons te contacteren: support@schellebelle.be
Terug naar begin